ورود | عضویت
موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
کوچ یک شرکت تجاری و برند ویژه ای است که کالا های چرمی و لوازم جانبی با کیفیت را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند. این شرکت در سال ۱۹۴۱ به عنوان یک استودیوی صنایع دستی و طرح های جذاب دست ساز در نیویورک آغاز به کار کرد. برای دهه ها این شرکت به عنوان تولید کننده کتاب های جیبی و کیف پول های کلاسیک و عملی شناخته می شد. شهرت آن برای محصولات خشک و بی روح و محصولاتی جالب توجه بود که باعث شد این شرکت برای سال های زیادی با تبلیغات و توجه کم فعالیت کند. سرانجام وجهه سنتی این شرکت بار معنایی منفی به خود گرفت و محصولات Coach به عنوان قدیمی یا کلاسیک معرفی شدند. در سال ۱۹۸۵ این شرکت توسط سارا لی به عنوان بخشی از بخش لباس فروشی خریداری شد. این در میان کیک پنیرها و کلوچه ها یک تناسب طبیعی نبود، اما مدیریت جدید، این شرکت ناکام را احیا کرد. در سال های اخیر مدیر به عنوان حضور قدرتمندی در دنیای مد با برترین طراحی های جدید، خطوط تولید گسترده و کانال های بازاریابی و پخش در سطح هنر ظهور کرده است. به رسمیت شناختن نفوذ جدید این شرکت با وجود سارا لی در سال ۲۰۰۱ آن را متوقف کرد تا به عنوان خرده فروش مد و چرم در اختیار عموم قرار گیرد.
بودجه شرکت کوچ در سال ۲۰۰۱ ۶۱۶,۱ میلیون دلار درآمد ناخالص و ۶۴.۰ میلیون دلار درآمد خالص داشته است. این ارقام نشان دهنده ادامه سودآوری رو به رشد شرکت است. در سال ۲۰۰۰ این شرکت درآمد خالص ۳۸.۶ میلیون دلاری از درآمد ۵۴۸.۹ میلیون دلاری را ثبت کرد، در حالی که درآمد ۱۶.۷ میلیون دلاری آن از درآمد حاصل از ۵۰۷.۸ میلیون دلار در سال ۱۹۹۹ بود. حاشیه سود شرکت نیز به همان اندازه چشمگیر است که از ۳.۸ درصد در سال ۱۹۹۹ به ۷ درصد رسیده است در سال ۲۰۰۰ و ۱۰.۴ درصد در سال ۲۰۰۱ رسیده بود. اگر چه نام این برند یک نام آمریکایی است، اما مشتری بین المللی خود را به ۱۸ کشور گسترش داده است. مصرف کنندگان ژاپنی ۲۰ درصد از درآمد ۶۱۶ میلیون دلاری برند کوچ را برای سال ۲۰۰۱ به دست آوردند.